August 25, 2010

Resah

"Mana la semua orang p ni," aku cakap dalam hati.

Resah. Sangat resah ketika ini.

Aku belek talipon, kredit pulak RM 0.00. Banyak jugak tu. Aduh, macam mana ni............

Ya. Kawan aku datang.

"Bro, exam FAR memang kat DSB kan?" aku bertanya.

"Yela, kat sini," dia jawab.

"Aku heran kenapa la semua classmate aku tak datang lagi ni," aku bercakap sendiri.

Aku tanya lagi untuk kepastian, "Exam FAR 600 kat sini kan??"

"Eh tak la. FAR 600 kan pagi tadi. Sekarang ni FAR 551," jawab dia dengan slumber je.

* Sekali lagi ayat diatas bermain dalam kepala otak aku ni *

"Eh tak la. FAR 600 kan pagi tadi. Sekarang ni FAR 551," jawab dia dengan slumber je. 


Ni memang rekod terbaek la sepanjang aku mengaji kat UiTM. Keresahan aku terjawab. he he he

1 comment:

saat terakhir said...

aku tau knpa?
relak la bro...
aku pun xtau dh cmne nk pkiq
setiap org yg hidup di dunia ini akan lalui apa jua rintangan onak dan duri
suatu hr nnt aku pasti hidup kita akan senang juga...