August 17, 2010

Poco - poco

Panaih sungguh bilik ni. Baju pun dah bukak tapi panaih jugak. Tak kan nak bukak semua kot? Astaga...
Kali ni tak mau cerita lagi pasai aku kat sekolah. Nantikan next next next post. hek hek hek. Tatkala aku menulis cita ni, tajuk pun tak bubuh lagi. Nak cerita pasai apa pun tak tau. Tulis ja dulu apa yang keluar dari kotak fikiran ni.

Ok tak pa, kita berhibur dulu.



Amacam, terhibur tak? ha ha ha. Video ni kami buat time betui-betui kami boring. Sebenaqnya aku nak post video yang Pet menari. Video tu aku rakam sembunyi-sembunyi. Tapi untuk jaga maruah, aku tak jadi nak upload. he he he.

Bila post video ni, dah tau nak tulis tajuk apa. Selamat Berhibur!

2 comments:

chunli said...

mcm.taek.....hahahaa....

Mohammad Zikri said...

hebat kan kami menari...heheh